Szukaj na tym blogu

Łączna liczba wyświetleń

środa, 3 sierpnia 2011

Koncerty Ewy Farny!!!


Dni Ursynowa Warszawa 11.06.2011

A tutaj byłam Ewa dała niesamowity koncert:D


A jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej to przeczytajcie


 nirzej:


Byłam bardzo podekscytowana ,że idę na koncert Ewy Farny

ponieważ bardzo ją lubię i miała możliwość zobaczyć ją 

po raz pierwszy na żywo:D Koncert strasznie mi się 

podobał Ewa ma niesamowity wokal.Po koncercie przy 

bramkach było dużo ludzi myślałam,że może zaraz Ewa 

wyjdzie i zacznie rozdawać autografy,jednak się myliłam.

Ewa nie wychodziła , a ludzi było co raz mniej,po chwili

zauważyłam ,z nie które z nich przechodzą pod bramką    

chcąc przebić się do ochroniaży niektórym się udało 

i widziałam ich wracających z powrotem z autografem Ewy,a   

tych co złapali ochroniarze i zawracali smutni wracali poza 

bramkę.Moja młodsza 9 letnia siostra cioteczna próbowała 

przejść 3 razy jednak nic  z tego. W końcu zdecydowałam ,

że pójdę i tak zrobiła przebiłam się przez ochronę pod 

garderobę Ewy miałam możliwość zamieniania z nią paru 

zdań oraz otrzymać autograf i zrobić sobie  z Ewą zdjęcie.

Wracając nie wierzyła w to że własnie rozmawiała z Ewą Farną ,ale nie rzałuje ,że zdecydowałam się przebiec przez ochronę!:P












Koncert w Markach




Praha 30.04.2011




1 komentarz: